dinsdag 28 juli 2015

Wat ik doe bij regenachtig weer.

Voor gister stond er een heerlijk zomers recept op de planning voor mijn blog, maar het zomerse weer was ver te zoeken. Stiekem hoopte ik er op dat na regen ook weer zonneschijn zou komen, maar helaas de zon blijft nog even weg en laat ons achter met een hoop regenwolken. Daarom heb ik besloten om maar geen zomers recept voor jullie online te zetten, maar een lijstje met dingen die ik doe met dit vieze regenachtige weer.
Rain is just confetti from the sky! By Miinti Poster - Rain zwart / wit ♥
s

Stiekem vind ik dit weer helemaal niet zo erg, zo af en toe is het best lekker om gewoon binnen te blijven omdat het buiten vies weer is. Je kunt lekker je pyjama of je joggingpak aan en gewoon lekker doen wat jij wilt doen. Dat is dan ook vaak wat ik doe als het een regenachtige dag is en ik heb vrij, lekker doen wat ik wil doen.

Series en films kijken.
Ik vind het heerlijk om series te kijken. Momenteel zijn Erik en ik begonnen aan Orange is the new black, wat een goede serie is dat!! Op dit moment volg ik verder geen series, maar films kijken vind ik net zo leuk! Dit doe ik dus wel regelmatig met dit weer.

Lay-out.
Lekker knutselen met HTML-codes, dat maakt mij blij. Vaak gooi ik dan gelijk mijn hele lay-out om en weet ik dat ik er meer dan 1 dag mee bezig ben. Het wordt altijd een mini projectje. Vandaag wil ik ook proberen om het lettertype te veranderen in mijn sidebar, alleen ik weet nog van de vorige keer dat dit heel veel gedoe was en ik heb geen idee meer hoe ik het toen had gedaan. Dat wordt dus nog een uitdaging.

Pinterest.
Hier kan ik me echt uren mee vermaken! Leuke ideeën op doen voor een nieuwe lay-out, nieuwe ideeën op doen voor Do It Yourselfs, lekkere recepten om te maken en nog veel meer dingen.

Vlogs kijken/ Blogs lezen.
Eigenlijk spreekt dit wel voor zich. Via deze link kom je bij een lijst met bloggers die ik volg. Natuurlijk zijn dat niet alle bloggers die ik volg, maar een aantal! Een aantal bloggers van deze lijst vloggen ook, die vlogs volg ik ook.

Dit was mijn lijstje met wat voor dingen ik het liefst doe tijdens dit regenachtige weer. Genoeg keuze ;)

Wat doen jullie met dit regenachtige weer?

Liefs,
Elleke


Geen opmerkingen :

Een reactie posten