zaterdag 25 juli 2015

Wreck this journal

Een heel tijdje terug begon ik met een wreck this journal- dinsdag. Het was de bedoeling dat er elke dinsdag een artikel online zou komen over mijn wreck this journal. Volgens mij kwam ik niet veder dan 5 artikelen en stopte het daarna weer. Ik was ook niet van plan om dit weer op te gaan pakken omdat ik daar gewoon te weinig tijd voor heb en ik het moeilijk vind om op commando creatief te zijn. Dat lukt mij gewoon echt niet ;) Om jullie toch nog een kijkje te geven in mijn Wreck this journal, deel ik vandaag alle opdrachten die ik al gedaan heb in mijn wreck this journal.
.

Als ik over de opdracht al een keer een artikel heb geplaatst zal ik er een link bij voegen waar je kan zien hoe je de opdracht heb gemaakt. 

 Over deze opdracht ik heb zo'n twee jaar gedaan. Tegenwoordig gaat namelijk alles over whatsapp, email en facebook, haha post krijg ik dus eigenlijk nooit meer echt. Alleen met kerst of met verjaardagen krijg ik nog kaarten. Omdat ik toch deze pagina vol wilde krijgen heb ik aan iedereen di enog thuis woonde zijn of haar postzegels gevraagd. Zo liep het met kerst bijvoorbeeld hard om dat mijn ouders best veel kaarten krijgen. Er zitten een aantal buitenlandse postzegels bij, vooral uit amerika. Daar woont namelijk een vriendin van mn moeder en die stuurt af en toe een kaartje. een hele poos terug schreef ik een artikel over mijn wreck this journal, toen schreef ik ook iets over deze opdracht, hier was ik toen nog heel druk mee bezig. Hier vind je de link. 
Dit is een van de opdrachten waar ik stiekem best een beetje trots op ben. Je kunt hier de link naar het artikel vinden. 

 Deze opdracht maakte ik op Texel vorig jaar.  Op dat moment wilde ik heel graag iets met waterverf doen maar wist niet wat, toen ben ik dit gaan doen. Achteraf denk ik dat als ik er even iets langer over na had gedacht dat het dan veel mooier had kunnen worden, maar ach ja het boek is er eigenlijk ook voor om dingen te te perfect te willen. Een goede oefening voor mij ;)
Dit is ook één van de opdrachten waar ik best een beetje trots op ben. Deze heb ik vorige jaar zomer gemaakt. Opeens kreeg ik dit idee in mn hoofd en toen ben ik het gaan uitvoeren volgens mij. Ik weet nog wel dat dit echt een gekleder was met de lijm en de watten ;) Je kunt hier de link vinden naar deze opdracht.

Deze opdracht heb ik eigenlijk nog steeds niet uitgevoerd.. Maar ik kon niet wachten met het versieren van deze pagina. De achtergrond ik heb ingekleurd met van die vettige krijtje, omdat ik toen nog geen pastel krijtjes had. Ik denk dat als ik het later had gedaan met pastel krijtjes dat het effect dan nog mooier was geworden. Veder ben ik best tevreden met het eind resultaat. Je kunt hier de link naar het artikel vinden, in dit artikel leg ik niet uit hoe ik het gemaakt heb. 

 Ik weet nog wel dat ik op internet zo'n soort gelijke pagina tegen kwam, hij was alleen anders gemaakt maar het idee was het zelfde. Ik vond dat toen zo leuk dat ik mijn eigen draai er aan gegeven heb. Nog steeds vind ik deze pagina er erg leuk uitzien! Je kunt hier de link vinden naar het artikel. 

Dit was mijn aller eerste opdracht die ik maakte in mijn Wreck this journal, ik weet nog heel goed dat die toen overal mee naar toe ging. Als ik even niks te doen had in de les ging ik er aan zitten werken en elke avond voor ik ging slapen zette ik weer een paar rondjes. Dit werkte echt super ontspannend. 

Deze opdracht heb ik gemaakt en dit was echt weer zo'n opdracht dat ik dacht 'oh ik had eerst na moeten denken voor dat ik wat ging doen' Ik had namelijk heel mooi die tekst er op geschreven en toen bedacht ik ik doe er waterverf om heen zodat het een wolk lijkt, maar ja waterverf en stift gaat natuurlijk niet goed samen. Dus mijn hele tekst liep uit, maar gelukkig heb ik het redelijk kunnen redden.  

 Toen ik een keer al mijn plakband aan het opruimen was kwam ik deze met cijfers en cm tegen. Ik kreeg gelijk het leuke idee om deze pagina er mee te beplakken. Uiteindelijk vind ik het een super leuk resultaat! 

Dit was al weer de laatste, Ik heb nog wel meer opdrachten gedaan maar die zijn best saai om met jullie te delen dus ik heb er voor gekozen om de opdrachten te delen waar ook echt een beetje een verhaal achter zit. 

Liefs,
Elleke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten