dinsdag 29 april 2014

Hand in het gips.

sorry voor de stilte op mijn blog..Ik zal jullie uitleggen waarom je de laatste tijd niet meer geblogd heb. Ik belande namelijk twee en een halve week in het gips.



  

 Twee en een halve week terug, belande ik met mijn duim en pols in het gips. Ik had mijn duim uit de kom gehad. 's avond zijn we voor de zekerheid nog naar de hap gegaan, omdat ik best veel pijn had, en hij al een keer eerder uit de kom is geweest. Bij de hap werden we door gestuurd naar de eerste hulp. Na dat ze daar een foto hebben gemaakt van mijn duim om te kijken of die weer goed in de kom zat en er niks beschadigt was, hebben ze mijn duim en onderarm in het gips gezet. Ik heb twee weken in het gips gezeten met mijn rechterhand.
Helaas ben ik ook rechts en moest ik mijn hand rust gunnen, daardoor kon ik maar met 1 hand type en geen foto's maken. Heb je ooit geprobeerd om een spiegelreflex camera vast te houden met 1 hand en tegelijkertijd tijd een foto te maken? Onmogelijk!
 Doordat ik maar met 1 hand kon type deed ik 2 x zo lang over me schoolwerk, daar ging dus veel tijd naar toe. 
Sinds donderdag ben ik uit het gips, en heb ik een spalkje gehad. Dit spalkje is gemaakt van gips maar gelukkig dan een stuk kleiner. Zou als je op de foto kunt zien.
Ik moet het spalkje om als ik naar school of stage ga. Als ik thuis ben en niks actiefs doe mag die af. Het is echt stukken beter dan het gips wat ik eerst had!  Als ik het klittenband boven op los maak kan die van mijn hand af. Ik kan mijn duim weer helemaal gebruiken maar als ik te veel doe, gaat het wel weer pijn doen. Ik heb het spalkje voor drie weken en daarna moet ik weer terug naar het ziekenhuis.
Alle foto's heb ik met mijn IPhone genomen vandaar dat de kwaliteit niet echt top is. Ik ga proberen om weer meer te bloggen, sowieso 1 x in de week.

Keep Smiling
-xxx-

Geen opmerkingen :

Een reactie posten