donderdag 1 mei 2014

green smoothie recept

Vandaag heb ik een artikeltje over iets waar ik eigenlijk nooit over blog. Weer eens wat anders. Vandaag heb ik voor jullie een smoothie recept.  
Ben je benieuwd wat er allemaal in deze groene smoothie gaat, lees dan veder.
Ik ben dol op smoothie's, lekker fris en heerlijk weg te drinken. Helaas word het altijd zo'n rotzooi in de keuken als ik een smoothie maak. Ik weet niet of dit aan mij ligt of dat iedereen dan heeft ;) Wij hebben altijd appels in huis, maar meestal niet meer soorten fruit. Ik ben dus op internet gaan zoeken naar smoothie recepten met appel. Ik heb het recept iets aangepast naar eigen smaak. Hier mijn recept:
1/4 komkommer, met schil.
1 appel in stukje zonder schil.
een scheutje melk.
een handje mulberries.
dit doe je allemaal in de blender en mixen maar :) Zie hier het resultaat:
Bovenop heb ik nog een handje mulberries gedaan, leuk voor de decoratie. Doordat er appel in de smoothie zit is het evrstandig om hem gelijk op te drinken na dat je hem gemaakt heb. Ik vond deze smoothie erg lekker!
 
Zouden jullie deze smoothie maken?
 
 
Keep Smiling
-xxx-

Geen opmerkingen :

Een reactie posten