woensdag 2 april 2014

7 producten die ik dagelijks gebruik

vandaag heb ik voor jullie een post met een beetje beauty er in. Een keer wat anders dan normaal, leek me wel eens leuk! vandaag vertel ik jullie wat echt mijn favoriete producten zijn als het gaat om, haar, gezichtsverzorging, basis make-up en lippen. Als je wil weten waarom ik deze producten zo fijn vind, lees dan snel veder :)




ik ga gewoon in willekeurige volgorde de producten af. Als eerst  begin ik met de bananen conditioner van de body shop. Voor dat ik deze conditioner kocht dacht ik: ieeuw bananen?!? Maar na dat ik hem heb gekocht zou ik er echt niet zonder mee kunnen! Het is zo'n fijne conditioner, hij maakt mijn haar perfect zacht en heel goed door kam baar! De geur ruikt ook echt naar bananen, na dat je het hebt gebruikt ruikt de badkamer er ook lekker naar, maar het is niet zo dat de deur echt in je haar blijft hangen. Wat ik op zich wel fijn vind, dan loop je niet heel de dag met de bananengeur walm om je heen. Deze conditioner is te koop bij The body schop.  

De vitamine E night cream van the body shop is zo'n product dat als je het op smeert het gelijk fijn op je huid voelt. Het is een crème die snel intrekt in je huid en je huid niet plakkerig maakt, erg fijn dus!  Ik probeer deze crème elke avond op te smeren, maar vaak ben ik te lui om mn make-up er af te halen en dan heeft het ook niet zo veel zin om de nacht crème op te smeren. Hij werkt goed voor mijn droge huid, ik heb er last van (extreme) droge plekken om mijn voorhoofd. Ik merk wel dat je hem regelmatig moet smeren om echt het beste effect te krijgen, maar dat is bij bijna alle producten. Deze nacht crème is te koop bij The body shop.

Purol, wie kent het niet? sowieso ben ik al dol op lippenbalsem, ik kan dat letterlijk om de 5 minuten smeren. Purol staat standaard naast mijn luchtjes op mijn kamer, ik smeer het eigenlijk bijna elke ochtend op. Als ik last heb van drogen lippen neem ik hem mee in mijn tas en smeer ik het om het half uur (ongeveer) op. Ik vind purol de beste lippenbalsem die er is! 
 Alles wat je op je ogen smeert moet er 's avonds ook weer af, ik gebruikte altijd de make-up doekjes van de Hoogvliet, maar deze maken je huid alleen maar droger door de alcohol die er in zit. De camomile eye make-up remover werkt echt heel goed! Vaak heb je met van die oog make-up removers dat er een laagje olie op je huid blijft liggen, maar dat is met deze absoluut niet, daarom vind ik hem zo fijn! hij werkt echt heel goed en geeft een verfrissend gevoel! Zeker een aanrader dus!
 Van de zelfde lijn als de oog make-up remover is er ook een gezichtsreiniger, en man wat is deze fijn! Het lijkt een beetje op boter zo dik is het, maar als je er een beetje uitneemt en je het warm wrijft in je handpalmen, word het een vettige crème. Dit smeer je vervolgens op je gezicht, even god inwrijven en er afspoelen met lauw water. Het is belangrijk dat je het er echt goed af wast met water, anders blijven nog al je make-up resten op je gezicht zitten. Persoonlijk vind ik dit product echt heel fijn, het maakt je huid niet vet en ook niet droog, en het is heel simpel in gebruik. Als deze op is zal ik hem zeker opnieuw kopen! En ook dit product is te koop bij the body shop.
 De roll-on van garnier, is ook echt een top product! Zonder dit onder mijn ogen ga ik de deur niet uit! ik heb last van oneven heden op mijn huid, maar niet zo erg dat ik het nodig vind om mijn hele gezicht te bedekken met make-up. Dit product werkt heel goed voor wallen, en geeft je en frissen uitstraling! Doordat je je donkere kringen onder je ogen al minder lijken, lijkt de huid er om heen ook al veel egaler. Dit product kun je echt heel goed uitsmeren wat er voor zorgt dat je geen overgang ziet van geen make-up naar concealer onder mijn ogen. Dit vind ik een heel groot voordeel! 
Ik heb deze gekocht bij de Etos, maar ik denk dat je deze wel bij meerden drogisten kunt kopen.  
 Als laatste mijn mascara, ook zonder deze op ga ik de deur niet zo snel uit. Ik vind deze mascara echt de fijnste mascara van alle mascaras die ik ooit geprobeerd heb! Ik heb van mezelf best lange wimpers, waar ik erg blij mee ben, voor mascara heb ik dus echt een mascara nodig die volume geeft. Eén ding is zeker deze geeft volume! Hij klontert wel snel, maar dat vind ik zelf niet zo erg, dat haal je zo weer uit je wimpers! ik koop deze mascara al jaren en zal niet zo snel een ander kopen! essence is te koop bij Kruidvat.

Zouden jullie het leuk vinden om meer beauty op mijn blog te zien?
En zonder welke producten zou jij niet kunnen ?

Keep Smiling
-xxx-

1 opmerking :