donderdag 9 juli 2015

Review: WoodWatch horloge

Ik ben nooit een 'horlogedrager' geweest. Zo'n zwaar ding om je pols, die je elke ochtend vergeet om te doen en uiteindelijk ergens in een hoekje verdwijnt en je nooit meer omdoet. Toch wilde ik het toch nog een keer proberen, maar dit keer wilden ik een horloge dat ik echt mooi vond, een licht horloge en een horloge dat anders is dan anders. Het horloge vond ik bij het merk Woodwatch. Zo als je kan zien op de onderstaande foto, ziet de verpakking er al heel mooi en ecologisch uit. Het kartonnen doosje lijkt gemaakt te zijn van gerecycled karton, maar dit kan ik nergens terug vinden op de site, dus dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Ben je benieuwd naar het horloge zelf, lees dan snel veder.  
Het horloge werd geleverd in een kartonnen doos, helaas erg weinig bescherming waardoor het horloge een kleine beschadiging heeft opgelopen met de verzending. (gelukkig wordt hier vanuit de klantenservice erg goed mee omgegaan) Het horloge mag dan wel niet helemaal goed beschermd ingepakt zijn, hij komt wel in stijl.  De verpakking is nog niks bij het horloge zelf, want wat is die ongelooflijk mooi!  

Het horloge is ontzettend licht, zo licht dat je bijna niet voelt dat je hem om hebt. Het horloge heeft een super mooie pasvorm! Je kunt er namelijk zo veel schakeltjes uit halen als je zelf wilt. 
Het horloge heeft een mooie sluiting, die makkelijk dicht gaat, maar minder makkelijk open. Dit vind ik persoonlijk best handig, zo verlies je je horloge namelijk minder snel! Als je de sluiting open wil doen, moet je eerst aan de zijkant de twee knopje indrukken en dan kan je hem met een beetje kracht omhoog tillen. Het enige waar ik bang voor ben ik dat de knopjes op een gegeven moment lam gaan worden, maar dat zien we wel weer tegen die tijd.
In de binnenkant van het horloge staat het logo, ik ben er nog niet achter of het er nou ingebrand is of dat het er op een andere manier is ingezet. Zelf vind ik het erg mooi, dit horloge moet het namelijk vooral van de details hebben, want zonder al die details is die best heel zaai ;) 
Het horloge wordt geleverd in dit doosje. Op het doosje zie je een schroevendraaier liggen. Je krijgt bij je horloge twee schroevendraaiers zodat je zelf de schakeltjes er uit kan halen, erg handig! De schakels die op het doosje liggen zijn de schakels die uit mijn horloge zijn omdat die anders te groot was. Zo als je kan zien is het een heel handig systeem. Bijna alle schakels passen op elkaar, dit is super handig want dan hoef je niet eerst te gaan puzzelen. 

Ik ben erg tevreden over het horloge, helaas was er wat gedoe met de levering. Maar dit heeft WoodWatch heel netjes opgelost! Het horloge hebben we terug gestuurd voor de beschadiging zodat ze hem kunnen maken en dan krijg ik hopelijk een heel horloge terug gestuurd.  

Zou jij kiezen voor zo'n houten horloge?

Liefs,
Elleke 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten