zaterdag 11 juli 2015

Make-up of the day

 Vandaag heb ik er weer voor gezorgd dat er een artikel online komt! Het om de dag bloggen gaat me redelijk goed af. Hier en daar wat verschuivingen in mijn planning en wat late uurtjes achter de laptop, maar daar merken jullie gelukkig weinig van! Voor vandaag stond er eigenlijk een roomtour geplant, maar dat ging niet helemaal lukken doordat ik onverwachts extra op werk te vinden ben. Gelukkig had ik nog een plan B (eigenlijk bedacht ik die ter plekken) Vandaag doe ik een Make-up of the day. Ik laat jullie zien met welke producten ik deze look heb gemaakt. 
De look is eigenlijk heel neutrale, op de foto zie je mijn oogschaduw niet helemaal goed. Hierdoor lijk de look ook neutraler dan dat die eigenlijk is. Het is een look die ik heel veel droeg voordat ik een bril kreeg, ik kan me namelijk ontzettend irriteren als er oogschaduw poeder op mijn brilglazen zit. 


Als eerst gebruik ik een concealer van de Etos, deze heb ik echt ontzettend lang gelden gekocht. Sinds een paar dagen heb ik hem weer ontdekt en ben ik er weer helemaal blij mee! 
Ook dit product heb ik na een tijdje weer ontdekt, normaal gebruik ik altijd de bb cream van The body shop, maar omdat ik de laatste tijd weer erg veel last heb van onzuiverheden ben ik deze foundation weer gaan gebruiken. Deze foundation dekt goed, maar is eigenlijk net een tint te licht voor m'n huidskleur. 
Na dat ik mijn foundation goed heb uitgesmeerd doe ik er poeder overheen. Deze poeder is ook van The body shop en deze is wel in de goede kleur, dit verbergt dus mooi dat de crème foundation te licht is.  

Na dat ik de poeder heb aangebracht ga ik mijn gezicht contouren met bronzer en highlighter. Als bronzer gebruik ik de Big Bold van NYC. Deze vind ik ontzettend fijn! Hij heeft veel pigment en vervaagt niet heel snel!
 De highlighter die ik gebruikt is van de Pimarkt, ik vind heb ontzettend fijn! Het enige jammere is dat die vrij snel vervaagd waardoor je na twee uur eigenlijk niks meer er van ziet. 
Na de bronzer en highlighter doe ik nog een heel klein beetje blus op, echt maar een heel klein beetje. Deze blus is namelijk heel roze, persoonlijk vind ik hem te roze bij mijn gezicht. Maar als ik de donker roze vlakken ontwijk met mijn kwast dan is die super mooi!  
Om mijn look af te maken gebruik ik een mascara van essence. Deze mascara is zo ontzettend fijn!! Dit is een product wat ik heel vaak opnieuw koop!  
Op deze foto kan je goed het eind resultaat zien, behalve van de oogschaduw. (die krijg ik gewoon niet goed op de foto) Het is zeker een look die ik dagelijks zou kunnen dragen. Allen zou ik de crème foundation inwisselen voor een bb cream zodat het wat luchtiger is. 

Zouden jullie deze look ook dagelijks kunnen dragen?

Liefs,
Elleke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten