dinsdag 7 juli 2015

Nieuwe Toms

Vorige week kwam ik er achter dat er een gat in mijn Toms zat, precies bij m'n grote teen. Af en toe kwam mijn grote teen dan eventjes gedag zeggen door het gaatje heen en dat is natuurlijk geen gezicht! Het was dus hoog nodig tijd voor nieuwe Toms! 
Het is voor mij de tweede keer dat ik schoenen koop van het merk Toms. Het gebeurt niet vaak dat ik nog een keer iets koop van het zelfde merk, alleen als ik er echt heel tevreden over ben! Over het merk Toms ben ik zeker weten heel tevreden!  Het mooiste aan het merk Toms vindt ik dat ze met het principe 'One for One' werken. Doordat ik dit paar schoenen heb gekocht, geven hun een kind in een ontwikkelingsland een paar schoenen. In die landen mogen de kinderen namelijk alleen naar school als ze schoenen aan hebben. Dus doordat ik deze schoenen heb gekocht, kan er een kind in een ontwikkelingsland naar school! Hoe mooi initiatief is dat? Ik sta er in ieder geval helemaal achter.
Toms heeft ook brillen en tassen. Alles gaat volgens het 'one for one' principe. Qua schoenen heb je heel veel keus, je kunt kiezen voor het soort instappers als dat ik heb gekocht, maar ze hebben ook dichte schoenen, ze hebben sneakers, ze hebben sleehakken, ze hebben slippers en ze hebben zelfs winter schoenen.  Genoeg keuze dus!

Ben je nieuwsgierig geworden naar alle modellen? Dan vind je via deze link het assortiment.  

Liefs,
Elleke



Geen opmerkingen :

Een reactie posten