zondag 5 juli 2015

Geluksmomentjes #3


Vandaag heb ik voor jullie weer een aantal geluksmomentjes. Het is al weer een poosje geleden dat ik met jullie mijn geluksmomentjes deelden, maar dat betekend niet dat ik geen geluksmomentjes meer had! Afgelopen tijd heb ik namelijk heel veel dingen gehad waar ik ontzettend dankbaar voor ben. Vandaag wil ik een aantal grote geluksmomentjes met jullie delen. 



Leuk telefoontje. 
Afgelopen maandag zou ik gebeld worden door mijn slb'er of ik geslaagd zou zijn voor de opleiding onderwijsassistent. Stiekem wist ik eigenlijk al dat ik geslaagd zou zijn, ik had namelijk al m'n examens voldoende afgerond en al mijn proeve ook ruim voldoende gemaakt. Maar toch bleef het ergens spannend, wat nou als ik ergens een handtekening mis, of iets in de 1e of 2e niet goed heb ingeleverd? Maar gelukkig zo als verwacht was alles goed en kreeg ik te horen dat ik geslaagd ben!   Ik heb voor deze vrolijke foto gekozen die we maandag ochtend maakte, omdat ik geen foto op internet wil waar mijn huis zichtbaar op is.                                                   



Jarig
 
Afgelopen maandag werden m'n (tweeling)zus en ik 20 jaar. Het was maandag dus één groot feest! 's morgens ging ik samen met m'n zus foto's maken, toen maakte we ook deze leuke foto (onderste foto). Precies 4 jaar geleden maakte we de bovenste foto (Ik ben links, op de bovenste en onderste foto), grappig om te zien hoe veel we verandert zijn in 4 jaar, brillen wissel (M'n tweelingzus heeft nu lenzen), andere kapsels maar ook een we redelijk andere uitstraling.  We hebben een leuke verjaardag gehad met een hoop gezelligheid!



 ♡ Bruiloft
op maandag 1 juni trouwde mijn middelste zus met haar grote liefde! We hebben een ontzettend mooie dag gehad, mooi weer, ontzettende mooie bruid, mooie bruidegom, gezellige familie, kort om een geweldige dag!







♡ Loveshoot
Erik en ik hadden een loveshoot op de Soesterduinen. Het moment dat we daar voor de camera stonden voelde ik me echt zo gezegend met zo'n lieve vriend aan mijn zij, die ik nu gewoon verloofde kan noemen!
Via deze link kom je bij het artikel met de foto's van de loveshoot. Alle foto's zijn gemaakt en bewerkt door Eline Ravesloot





♡ Barbecue
Eigenlijk hoort deze niet meer helemaal bij de maand juni, omdat de barbecue op 1 juli was. Maar stiekem doe ik hem er toch lekker bij. Op 1 juli hadden we een afscheidsbarbecue met mijn klas. Het was echt ontzettend gezellig, het was die woensdag zo ontzettend heet, 33 graden om precies te zijn, maar dat mocht de pret niet drukken! Het was een super gezellige avond, maar het was ook een raar idee dat dit de laatste keer was dat we als groep bij elkaar zaten (op de diploma uitreiking na) Ik heb bewust geen groepsfoto er bij gedaan, omdat niet iedereen met zijn/haar hoofd op m'n blog wil. Daarom een selfie, met lieve vriendin Claire, die we die avond namen. 



Dit waren de grootste geluksmomenten van de maand juni! Het was een maand vol spanning, een maand vol gezelligheid, een maand vol drukte maar vooral een maand om heel dankbaar voor te zijn! 

Liefs,
Elleke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten