vrijdag 9 augustus 2013

Wat ik het liefst lees in de vakantie.

Jullie herkennen het vast wel, dat je in vakantie's altijd veel meer leest dan als je je studie, werk en anderen verplichtingen hebt. Ik heb dat in ieder geval wel. Als ik vakantie heb dan lees ik zins deze vakantie het liefst de Flow. 

De Flow is een tijdschrift met heel veel creatieve dingen er in. Het is ook een beetje een zweef tijd schrift. Maar persoonlijk vind ik het een heel leuk tijdschrift en geeft het mij soms veel inspiratie om over te bloggen. 
zo ziet de Flow er uit, elke Flow heeft een andere voorkant. De voorkant van het vakantie boek bestaat uit allerlei zomer foto's.  Ik heb nog maar 2 flow's en het vakantie boek, omdat ik ze pas zins Roemenië heb ontdekt ;)

 Er zitten veel leuke artikelen in, maar ook veel dingen die je zelf kan invullen zo als je op de foto hier boven ziet. Dit is een boekje met allemaal soorten vragen en dingetjes die je kan invullen. Persoonlijk heb ik dit nog niet gedaan, ik denk dat ik dit een keer helemaal ga invullen als ik alle tijd heb. 

Heb jij ook wel eens een Flow gelezen en wat vond je er van ?

Liefs 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten