zondag 11 augustus 2013

DIY: fotoboekje Roemenië vervolg

hee lieve volgers,
Gister zaten we zonder internet dus vandaar dat ik niks geblogd had.
Maar vandaag heb ik voor jullie het vervolg van DIY fotoboekje Roemenië, zelf vind ik hem erg leuk worden! De meeste foto's spreken voor zich.
 Een schaar, papier en wat lijm komt ook goed van pas maar dat was ik vergeten op de foto te zetten.
 zelf heb ik per dag 2 pagina's met foto's alleen voor de zondagen en de zaterdagen niet, omdat ik het per dag in mijn boekje ga plakken heb ik het op volgorde gelegd.
Het is jou fotoboekje dus plak het op zou als jij het leuk vindt staan, ik hou zelf erg van kleine details en heb deze dan ook toe gevoegd. Doordat ik de foto's in polaroid heb uitgeprint heb ik geprobeerd om het fotoboekje oud te laten lijken.

Wat vinden jullie van het eindresultaat?
zouden jullie het zelf ook maken, en op wat voor een manier ?

Keep smiling


Geen opmerkingen :

Een reactie posten