dinsdag 13 augustus 2013

Avond foto's maken met Noortje

Hee lieve volgers,

Gister avond ben ik samen met mijn zus Noortje foto's gaan maken, dit wilden we al eerder doen maar elke keer als we weg wilden gaan ging de zon weg. Maar gister avond zijn we toch maar gegaan. Noortje met de camera van onze vader en ik mijn eigen camera. 

Toen we op weg naar het strand waren kwamen we langs een groot grasveld met hoog gras, hier zijn we even gestopt om foto's te maken
Nog even snel een foto maken voor Outfit of the day ;)


De rechter foto is gemaakt door Noortje en de linker door mij.
de rechter foto is door Noortje gemaakt en de linker foto heb ik voor de gein gemaakt, maar het leverde wel een leuke foto op.
Gemaakt door Noortje
Eindelijk aan gekomen bij het strand hebben we daar nog foto's gemaakt. Persoonlijk vind ik het best mooie foto's zijn geworden.


Keep Smiling

Geen opmerkingen :

Een reactie posten