dinsdag 13 augustus 2013

DIY: Fotolijst met Love

hee lieve volgers,
 
Vandaag heb ik een jaar verkering met mijn vriend,
omdat ik iets wilden geven wat je kunt bewaren.
Toen kwam ik op het idee om een foto lijst te kopen.
Ik had een hele leuke gezien met LOVE er in en dan foto's er om heen, maar toen twijfelden ik van "zou ik het wel doen" toch even veder gekeken, later ben ik terug gegaan om hem toch te halen. Maar helaas hij was er niet.. Dan maar op een creatieve manier oplossen.

DIY: fotolijst met Love
En alweer vergeet ik de schaar en de inkt op de foto te zetten, maar dat is ook erg handig om te gebruiken. 

Deze stempels heb ik gekocht bij de Hema, ik weet niet of de Hema ze nu nog heeft.
Je kunt ook iets op het papiertje schrijven of er een foto in doen, maar omdat ik niet zo'n geweldig netjes handschrift heb besloot ik het zo te doen.

 Achteraf blekken mijn stempel kunsten ook niet zo goed te zijn, maar het is me gelukt :) Persoonlijk vind ik de kleur van het papier erg goed/ leuk bij de kleur van het hout staan.
De Love ga ik met dubbelzijdig tape vast plakken, maar omdat ik geen dubbelzijdig tape heb moet ik dat eerst nog halen ;) 
 
Hou zouden jullie het doen, (schrijven, foto of iets anders) ?
 
Keep Smiling

1 opmerking :