donderdag 8 augustus 2013

DIY: foto boekje Roemenië

Hee lieve volgers,
zo als sommige van jullie weten ben ik vorig jaar naar Roemenië geweest, toen heb ik echt een geweldige tijd gehad! Nu raden jullie het al een beetje: ik ben dit jaar weer geweest, en het was echt super!!

Vorig jaar heb ik een heel foto boek gemaakt dit jaar hou ik het iets kleiner en ga ik een klein boekje maken met foto's er in geplakt.
 Dit boekje heb ik van me zus gehad net voor ik weg ging naar Roemenië. Het boekje komt van de Hema, ik weet niet hoe zo'n soort boekje heet. Maar ja kan aan allebei de kanten foto's plakken. Ik ben echt verliefd geworden op dit soort boekjes omdat je er heel veel mee kan en je ze echt eigen kan maken.

 Ik ben de foto's gaan uit zoeken, wat een werk het waren echt heeeel veel foto's. Maar toen ik een leuke selectie had gemaakt ben ik ze allemaal in polaroid gaan zetten. Dit heb ik gedaan omdat ik het boekje op een echt oud fotoboek(je) wil laten lijken en dan vond ik dit er wel erg goed bij passen. 
De hele stapel met foto's, deze moet ik nog allemaal uitknippen. Totaal heb ik 50 foto's uitgeprint maar daar zaten heel veel dubbelen tussen omdat ik de foto's moest verkleinen wat eerst niet lukte. Maar uit eindelijk is het gelukt bij de printerinstellingen ;) 

Als ik alle foto's heb uitgeknipt ga ik ze op plakken met gekleurd plakband. Van dat papieren plakband, dat kan je kopen bij de Hema. 

Als ik het boekje af heb, zal ik nog een foto posten. 

Keep Smiling

Geen opmerkingen :

Een reactie posten