woensdag 1 juli 2015

Juli wordt blog maand!

Eindelijk weer bloggen en jullie hebben veel te goed van mij na alle stilte van afgelopen tijd! Om het met jullie goed te maken maar ook omdat ik nu de tijd heb en stiekem omdat ik het gewoon super leuk vind ga ik een blogmaand houden.  In dit artikeltje ga ik jullie uitleggen wat een blogmaand voor mij inhoudt en wat jullie kunnen verwachten. Lees dus snel veder.

"oke, een blog maand... zo iets heb je toch al tig keer eerder geprobeerd?" Om eerlijk te zijn, ja zoiets heb ik inderdaad vaker geprobeerd en keer op keer kwam ik niet veder dan dag 2 ;) Maar deze keer wil ik het toch echt even wat anders aanpakken. Ik ben van plan om deze maand in ieder geval om de dag een artikel te plaatsen op mijn blog. Dit kan werkelijk waar van alles zijn.

Het liefst zou ik dagelijks gaan bloggen, maar ik denk dat ik dan te veel druk op mezelf leg en dat het dan alsnog mislukt. Alle artikelen die ik maak, plan ik eerst om de dag in en als ik er meer maak dan kan het zijn dat er soms twee dagen achter elkaar een artikel online komt.  Het belangrijkste voor mezelf vind ik dat het leuk moet blijven, ik ben heel benieuwd of ik deze maand vol ga houden, ik ga me uiterste best er voor doen zodat jullie om de dag een artikel kunnen lezen!

Als jullie nog leuke onderwerpen hebben voor een artikel dan hoor ik dat graag!

Liefs,
Elleke 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten