dinsdag 12 mei 2015

Geluksmomentjes #2

Bijna twee weken geleden schreef ik het eerste artikeltje met mijn geluksmomentjes van die week. Vorige week is sneller voorbij gegaan dan ik gepland had, doordat ik zo veel leuke dingen heb gedaan ben ik helemaal niet aan het bloggen toe gekomen. Daarom krijgen jullie vandaag  een extra groot artikel met geluksmomentjes, zo kunnen jullie lezen wat voor leuk uitstapje Erik en ik deden deze week en van welke anderen momenten ik genoot de afgelopen week.


Bloesembomen
Na een lange dag werken in de bloemenwinkel fietsten ik naar huis, het was heel de dag al prachtig weer. Daar werd ik al vrolijk van, maar toen ik onder prachtige bloesembomen fietsten werd ik helemaal blij! Ik moest gewoon even stoppen om een foto te maken.

Taart bakken
Zaterdag avond bakten ik met Erik twee heerlijke taarten. Ben je benieuwd waarom we deze taarten hebben gebakken en hoe ze er uit zagen? Dan moet je toch nog echt even wachten tot morgen avond! Morgen avond is daar meer over te vinden op mijn blog. Spannend..... ;)

Antwerpen
Samen met Erik ging ik aar Antwerpen, twee dagjes shoppen. Ik heb ontzettend genoten, we hebben veel lol gehad, heel veel winkels twee keer van binnen gezien ;) We zijn heerlijk uit eten geweest en hebben vooral allebei genoten!  Op de terugweg haalde we heerlijk wat te drinken bij de Starbucks om onze ieniemienie vakantie af te sluiten.

Mooi weer
Wie wordt er nou niet vrolijk van mooi weer? Ik word er in ieder geval heel vrolijk van! Gelukkig heb ik vrij veel kunnen genieten van de zon!
 
  
  
  
  

Ontbijten in Antwerpen
We sliepen in een appartement, tegen over het appartement zat een ontzettend leuk ontbijt en lunch tentje. Jullie snappen het denk ik al, wij zijn dus heerlijk buiten de deur gaan ontbijten. Erik nam een lekkere smoothie met sinaasappel en citroen en hij nam een boerenomelet. Ik nam heerlijke versgeperste sinaasappelsap en heerlijke yoghurt met vers fruit en muesli.   Het was heerlijk, als we nog een keer terug gaan naar Antwerpen gaan we zeker weten weer bij dit tentje eten!

Heel de dag kletsen
Vandaag ben ik heel de dag bij een vriendin geweest, natuurlijk hebben we heel de dag gekletst. Ik heb echt genoten van deze dag, we maakte een heerlijk salade voor lunch, we aten fruitsalade die mee had genomen en we hebben ontzettend veel gekletst! Heerlijk!

Verven
Waterverf, ik wist nooit wat je voor mooie dingen je daar mee kon maken. Op pinterest zag ik ontzettend veel mooie dingen langs komen, ik raakte er door geïnspireerd en ik pakte de verfkwasten en de waterverf er maar weer eens bij. Stiekem ben ik best een beetje trots op het eind resultaat! 
  
  
  
  
  
  
  




Liefs,
Elleke

Geen opmerkingen :

Een reactie posten