zondag 3 augustus 2014

Tag: Been there, done that

Vandaag heb ik voor jullie weer een Tag. Ik heb deze tag al bij meerdere blogger voorbij zien komen en hij leek me erg leuk om te doen vooral nu het vakantie is. 
Een tag over waar je bent geweest en wat je allemaal al een keer hebt gedaan, maar vooral een tag waardoor jullie me weer een stukje beter leren kennen. Veel lees plezier!


 Welke landen van de wereld heb je bezocht?
 België, Duitsland, Luxemburg, Tsjechië, Engeland, Roemenië, Bosnië en Finland. Wow, dat zijn best een hoop landen. 

♡ Waar wil je echt nog een keer heen?
Ik zou echt nog heel graag naar Griekenland willen. Het lijkt me daar echt zo ontzettend mooi!

♡ Wat is jou ideale vakantie?
Lekker ontspannen maar ook wel wat van het land zien. Maar niet je hele vakantie op pad zijn om het land te zien, een aantal dagen rust als je op vakantie bent is ook niet verkeerd. 

♡ Welke plek vond jij zo bijzonder dat je er nog een keer heen zou willen?
Phoe, uuuhm lastige vraag. Ik wil sowieso terug naar Roemenië, om daar weer de kinderen te zien en ze allemaal weer even te knuffelen (: Veder zou ik nog een heel graag terug willen naar Londen, ik vond het een hele mooi stad en heb denk nog maar de helft gezien van Londen. 

♡ Laat je aller leukste vakantie foto zien:
Ik vond het echt moeilijk om de leukste vakantie foto uit te zoeken, ik heb zo ontzettend veel foto's. Uiteindelijk heb ik voor deze foto gekozen omdat deze veel vrolijkheid uitstraalt vind ik. Deze foto is gemaakt in Roemenië vorig jaar zomer. 

♡ Met wie ga jij meestal op reis?
Meestal met mijn ouders en zusje, eigenlijk altijd. Dit jaar ga ik ook met mijn zus, haar verloofde en Erik. 

♡ Met wie zou je wel eens op vakantie willen gaan?
Met vriendinnen. 

♡ Wie/wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Mijn familie en een hele kist met voedsel zodat we er voor een tijdje kunnen blijven.

♡ Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zoja, waar?
Ja, ik ben heel vaak in Nederkand op vakantie geweest. Meestal op Texel of ergens bij Veluwe. Maar Texel is toch wel mij favoriet! Heerlijk lekker dicht bij het strand, maar ook bij ander mooie natuur gebieden. Het leukste aan Texel vind ik altijd dat je met de boot naar texel moet, en dan opeens voelt het alsof ik niet meer in Nederland bent. Elk jaar is het weer een sport om de meeuwen zo goed mogelijk op de foto te zetten. 

♡ Ski vakantie of zon vakantie?
Zon vakantie, geen twijfel mogelijk. Ik hou totaal niet van kou, de sfeer die de winter met zich mee brengt vind ik wel heel leuk! Maar die kou, nee dank je! Geef mij maar een lekker zonnetje.

♡ Wat is jou leukste vakantieherinnering?
Uuuh, ik heb zo veel leuke vakantie herinneringen. Ik zou niet zo snel weten welke echt de leukste was. Ik heb denk ik het meest genoten van Roemenië en de lieve kinderen daar. Maar als het echt even vakantie gaat, is het denk ik toch wel het weekend met mijn ouders, broer, zussen en aanhang in België. Wat hebben we toen ontzettend veel lol met elkaar gehad. 

♡ Waar ga je dit jaar op vakantie?
Een beetje voorspelbaar, maar we gaan dit jaar weer naar Texel. 

♡ Waar zou je nooit op vakantie gaan?
Oeh, ik zou eigenlijk heel veel van de wereld willen zien. Ik heb niet echt een land wat ik niet wil zien, als er nooit meer oorlog zou zijn zou ik alle landen van de wereld willen zien. Maar zolang er nog landen zijn waar het niet veilig is om op vakantie te gaan sla ik die landen liever over. 

Wat zijn jou leukste vakantie herinneringen?
Laat ze achter in een reactie (: 

Keep smiling 
-xxx- 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten