donderdag 29 mei 2014

Spring outfit

Bah wat een vies en somber weer vandaag!  Het is weer om heerlijk binnen te blijven en lekker achter de computer te kruipen of een goed boek te lezen. Voor morgen ziet het weer er gelukkig beter uit en daarom laat ik vandaag een lente outfit zien. Hopelijk kunnen morgen weer de korte mouwen uit de kast halen en de zonnen brillen weer op onze neus zetten! 

Het hempje en de blazer komen van de H&M. Ik draag een blauwe nagellak van catrice. Om mijn vinger draag ik een goud ringetje, voor de rest heb ik geen sieraden om. 
De parel oorbellen komen van de primarkt, tenminste daar gok ik op want ik heb een stuk of 5 parel oorbellen. De zonnebril komt van de H&M.
De broek komt van de primarkt, deze broek zit echt heel lekker! 
De schoenen heb ik gekocht in een winkeltje in leiden, maar ik ben de naam echt totaal vergeten en kan er ook niet meer op komen. Als ik nog opende naam kom dan zet ik het er bij! 

Keep smiling!
-xxx-







Geen opmerkingen :

Een reactie posten