dinsdag 27 mei 2014

Mijn wreck this journal #inspiratie

Vandaag heb ik voor jullie wel een wreck this journal, maar laat ik niet mijn wreck this journal zien, maar die van anderen mensen. Ken je het gevoel dat je graag iets vreatiefs wil doen, maar geen inspiratie hebt? ik heb dat best vaak, het eerste wat ik dan doe is mijn wreck this journal pakken, een beetje door bladeren en een opdracht uitzoeken. Ik heb voor jullie een aantal foto's op een rijtje gezet waardoor ik echt zin krijg om bezig te zijn met mijn wreck this journal.  Ben jij benieuwd naar de foto's van andermans Wreck this journal klik dan op "lees meer"
Ik heb voor jullie alle foto's in een collega gepropt, met pijn en moeite, (iPad werkten totaal niet mee!) Dit zijn foto's waar ik echt blij van word!
Alle foto's komen van pinterest, We Heart it of Tumblr. Er zitten ook een aantal foto's van mijn eigen wreck this journal, die foto's heb je misschien al eerder gezien als je mijn blog volgt. Ik heb deze er tussen gedaan om dat ik niet meer foto's kon vinden. 

Volgende week komt er gewoon weer een "Mijn wreck this journal" online! 

Keep Smiling
-xxx-

Geen opmerkingen :

Een reactie posten