donderdag 2 oktober 2014

Autumn♡

De herfst is weer begonnen en geniet er nu al van! De herfst en de winter zijn mijn favorieten seizoenen, ook al ben ik een ontzettende koukleum en hou ik er van om in de zomer leuke jurkjes te dragen en ben ik gek op de zon. De herfst en de winter vind ik zo gezellig! Ik ben met mijn fotocamera aan de slag gegaan (zo als je hier boven ook kunt zien) om in beeld te brengen wat ik nou zo leuk vind aan de herfst. Benieuwd ? lees dan veder!

Het eerste ding wat ik ontzettend fijn vind aan de herfst is dat je 's middags uit school lekker een pyjama broek en een dikke trui aan kan trekken en op je bed kan gaan zitten. Dit kan natuurlijk alleen als ik 's avonds geen afspraken meer hebt, maar als ik de deur niet meer uit hoef dan trek ik toch echt lekker die comfortabele broek en trui aan!
Deze foto heb ik rond 19.00 uur genomen, het is duidelijk te zien dat de zon al ondergaat. Dat is precies wat ik zo lekker vind aan de herfst, dat het steeds eerder weer donker wordt. Jammer genoeg is het ook een nadeel, want hardlopen in me uppie door het donker doe ik toch niet zo snel. Doordat het steeds eerder donkerder wordt ga ik ook eerder naar bed, niet dat ik gelijk naar bed ga als het donker is, haha, nee dat niet. Maar ik lig nu wel gerust om 10 uur al in bed met mijn mobiel weg en licht uit. 
WARME CHOCOMEL!!! wie houd daar nou niet van ?! Het liefst drink ik het hele jaar door chocomel, maar als het buiten koud is en je zit lekker in je pyjama op bed is het nog lekkerder dan normaal! Sowieso vind warme dranken lekkerder in de herfst of winter, maar dat lijkt mij vrij logies. Het echt herfst gevoel is voor mij dat het buiten lekker regent en ik warm binnen zit met een dikke trui en warme chocomel! Bij het idee krijg ik nog meer zin in de herfst.
Herfst kleren, dat is ook zo'n ding waar ik blij van word. De truien, verrassend dat ik van truien hou hé? Heb er gelukkig maar een stuk of 20 in mijn kast hangen.... Maar ook laarzen, ik vind een outfit met laarzen altijd zo leuk! Het liefst combineer ik ook alles met deze laarzen maar helaas lopen deze laarzen echt niet lekker! Maar ook de sjaals die je tegen de kou kan gebruiken maar ze ook kan gebruiken als deel van je outfit!  

Kortom ik ben gewoon gek op de herfst en deze lijst zou echt nog wel langer kunnen! Ik ben benieuwd wat jullie favorieten seizoen is en waarom, vertel het mij in de comments!


Volgende week komt er nog een persoonlijke update, daar in vertel ik ook waarom het hier zo stil was de afgelopen maand.

Keep Smiling





Geen opmerkingen :

Een reactie posten