dinsdag 19 augustus 2014

When someone else's happiness is your happiness, that is love ♡



Vorige week woensdag waren Erik en ik twee jaar samen. Ik wilde heel graag echt mooie en leuke foto's van ons samen. Onze verzameling aan selfie's loopt intussen aardig op, maar ik wilde betere en leukere foto`s. Zo gezegd, zusje lief aangekeken en zo gedaan. Erik zou drie dagen naar texel kom om te vieren dat we die woensdag precies twee jaar samen waren. Ben je benieuwd naar de foto's? klik dan snel op lees veder. 







     


Mijn lieve tweeling zus heeft de foto's gemaakt en bijna alle foto's zijn bewerkt met de VSCO app en het fotobewerkprogramma GIMP.  Ik ben erg blij met de foto's! Mijn jurkje komt van de New Yorker en mijn schoenen zijn van de schoenen reus (daar hebben ze maat 36 die klein vallen. precies wat ik nodig heb). 

Keep smiling
Liefs x

1 opmerking :

  1. Wat een mooie foto's heeft Noortje gemaakt zeg van een geweldig mooi paar!
    Groetjes, Roelfke

    BeantwoordenVerwijderen