woensdag 25 juni 2014

Q&A en twee jaar bloggen!

Yeah! Mijn blog bestaat vandaag twee jaar! Wat gaat de tijd snel, en wat klinkt dat alsof ik al super oud ben. Van de week heb ik één van mijn eerst posten terug gelezen, en eerlijk gezegd ik heb best hard gelachen om mezelf. Een totaal andere schrijfstijl en zo veel spel fouten. Nog steeds zitten er spel fouten in mijn blogposten, dat weet ik en daar probeer ik heel erg op te letten, maar ik blijf een dyslect. Ik heb helaas geen print screen van mijn eerste lay-out, want dat was best heel anders dan dat die nu is. Voor vandaag heb ik de antwoorden van de Q&A. 


♡ Ben je op een dag veel aan het denken over je blog?
Op een dag ben ik er best veel mee bezig, ideeën op doen, blogposten uitdenken en vooral veel blogs van anderen bloggers lezen. 

♡ Wat zijn je favorieten bezigheden?
creatief bezig zijn, film kijken, fotofrageren en natuurlijk bloggen. 

♡ Wat was je leukste vakantie ooit?
ooeeh, moeilijk. Ik heb heel veel leuke vakanties gehad! Ik denk toch dat ik voor de zomer van 2012 ga. In deze zomer ging in voor de eerste keer naar Roemenië en daarna nog twee weken naar Texel. In Roemenië werden Erik en ik verliefd op elkaar, en op Texel heb ik ontzettend veel lol gehad met Nienke (een vriendin) en Noortje (mijn zusje). 

♡ Wat is je grootste blunder ooit?
Dit zijn er echt ontzettend veel. Haha ik kan zo ongelooflijk onhandig zijn. Als kind vroeg ik een keer aan iemand "mevrouw weet u hoe laat het is?" Het antwoord was "ik ben een meneer maar ik weet hoe laat het is" ik schaamde me toen zo erg. Maar mijn grootste blunder is toch echt wel dat ik tegen een glazen raam aanliep omdat ik dacht dat het de deur was. Gelukkig was er niemand bij, en had ook niet echt iemand het gezien. 

♡ welke drie dingen wil je dit jaar zeker nog doen?
Dit vind ik echt een hele moeilijke vraag, ik zou heel veel willen doen. Sowieso wil ik eind dit jaar naar New York. Iets wat ik al heel lang wil maar ik mezelf vaak op betrap dat het niet lukt is positiever denken, over mezelf, over negatieve situaties maar ook positiever zijn naar anderen mensen toe. Niet dat ik nu heel negatief ben, maar ik merk vaak wel dat ik sneller negatief ben dan positief. Ik wil natuurlijk nog veel meer dingen, maar of deze dingen ook allemaal haalbaar zijn voor het eind van het jaar? Dat denk ik niet, ik zou bijvoorbeeld best nog wel graag dit jaar naar Griekenland willen, maar dit zou ik altijd nog kunnen doen. Voor dit jaar wil ik heel graag blijven bloggen, en dat wil ik het jaar daarna en daarna en het jaar daarna. Bloggen is en blijft voorlopig mijn hobby, op naar de drie jaar! 

Ben jij benieuwd wat ik het komende jaar allemaal ga doen? Volg mijn blog of mij dan op bloglovinInstagram (@elleke_emma) en twitter (@x_elleke)

Keep smiling
Liefs x


  

1 opmerking :

  1. Leuke hobby en je schrijft ook op een fijne manier. Leuk om te lezen! Op naar de 3 jaar!
    Groetjes,
    Roelfke

    BeantwoordenVerwijderen