dinsdag 8 juli 2014

Mijn geheime tuin -Kleur en Zoekboek-

De af gelopen week was het stil op mijn blog. Na mijn verjaardag ben ik ziek geworden. Ik ben nog wel naar school en stage geweest maar daarnaast had ik totaal geen puf om te bloggen. Sorry. Helaas belande ik dit weekend met flinke koorts op bed, maar gelukkig voel ik me al een stuk beter (: 

 Vandaag even geen wreck this journal artikel, maar een kleur en zoekboek artikel. Voor mij was dit echt iets heel nieuws, ik wilde het wel graag hebben omdat ik als kind al heel rustig werd van kleuren. Nog steeds vind ik het heerlijk om soms even te kleuren en niet achter een beeldschermpje te zitten, want tja.. ik zit nou eenmaal veel achter een beeldscherm.  


Alleen de voorkant al, wauw zo vrolijk! Ik word er gewoon vrolijk van en krijg gelijk zin om te kleuren. Ik laat jullie vandaag een stukje van de binnenkant zien.
Het boek bestaat uit allemaal kleurplaten, maar in de kleurplaten staan dingen verstopt. Voor in het boek staat een lijst met wat je allemaal kan vinden. Zo zijn er bijvoorbeeld 16 slakken met huisjes verstopt in het boek en 7 naaktslakken. Terwijl je aan het kleuren ben kan je ook nog eens zoeken. 
Toen ik deze foto's maakte had ik het boek net 3 dagen. Ik was dus nog niet heel ver. De eerste dag ik gelijk de eerst pagina gedaan. Het was voor mij zo lang geleden dat ik echt kleurden, ik teken wel eens wat maar dat is toch anders dan kleuren.  De tweede kleurplaat waar ik aan begonnen ben is een pagina vol met blaadjes en daar in een doolhof. Ik vond het saai om alle blaadjes maar gewoon groen te doen, ik heb er dus voor gekozen om allemaal verschillende kleuren groen te gebruiken. Ik vind het begin leuk, ben benieuwd hoe het er uit ziet als het helemaal af is.
Hier zie je de tekening met het doolhof en de blaadjes, nog veel blaadjes te gaan (; De tweede tekening die je ziet vind ik echt heel leuk! De boom met een boomhut er in, wie wilden dat als kind nou niet? Ik vind de tekeningen mooi getekend, er zitten heel veel details in en dat is juist wat ik zo leuk vind.  Zouden jullie het leuk vinden dat ik over een tijdje nog wat foto's maak over hoe ver ik dan ben met kleuren ?

Keep smiling 
liefs x


Geen opmerkingen :

Een reactie posten