dinsdag 24 juni 2014

Mijn wreck this journal #5

Gister zat ik opeens vol goede ideeën, ik heb alles opgeschreven en ik hoop dat ik ze allemaal met jullie kan delen de komende weken. Vandaag kunnen jullie weer een kijkje nemen in mijn wreck this journal. Ik ben super enthousiast over deze opdracht, en wil deze heel graag met jullie delen. 
Voor deze opdracht moest je iets maken met vinger afdrukken. In eerste instantie wist ik echt niet wat ik moest doen met de pagina, ik vond het niet leuk om zo maar vinger afdrukken neer te zetten. Toen kwam ik op dit leuke idee.

Alle groene blaadjes die je ziet zijn vinger afdrukken. Ik heb dit gedaan met waterverf, ik heb natuurlijk wel eerst even geoefend op een klad blaadje om te kijken hoe waterig de verf moest zijn om mooie vinger afdrukt te krijgen. Ik kwam er wachter dat hij absoluut niet heel waterig moet zijn omdat je dan één grote vlek krijgt in plaats van een vinger afdruk. De boom heb ik wel gewoon geverfd omdat het niet lukt met vinger afdrukken. Eerlijk gezegd vind ik het nog wel een beetje kaal maar ben bang dat als ik er meer bij ga maken dat ik het dan weer verpest. 
 Keep Smiling
Liefs x






Geen opmerkingen :

Een reactie posten