zaterdag 8 maart 2014

Outfit of the day: Primark outfit.

Ik word zo vrolijk van de zon, en omdat ik zo vrolijk ben komt er vandaag een extra post online :)
vandaag een outfit of the day. 
De kleur van de broek is niet heel goed zichtbaar op de foto, maar hij is in het echt iets groener dan op de foto. De broek komt van de primark. De schoenen heb ik gekocht in een tweedehands winkel in belgië gekocht. Ze zijn niet echt meer heel mooi, maar ik heb ze voor €2,50 gekocht dus dan hoef je ook niet veel te verwachten.  
Op de groene broek draag ik een spijkerblouse, deze heb ik gekocht bij de primark. Ik vind het een heerlijk stofje, lekker soepel en niet te dik. Als het zo mooi weer is, is dit blouseje echt ideaal, niet te warm en ook weer niet te koud :) 
Om de outfit af te maken draag ik een riem, ik heb geen idee meer waar ik die heb gekocht. Ik heb mijn blouse aan de voorkant in m'n broek gestopt zodat je me riem ziet. 
Als accessoires draag ik het armbandje wat ik in Finland heb gekocht. De winkel Glitter waar het armbandje vandaan komt hebben we helaas niet in Nederland. Veder draag ik nog mijn ring, (die zie je nog half op de foto)  en m'n ketting met Erik zijn naam er op. Deze heb ik niet op de foto gezet omdat ik deze altijd om heb. 

Aan mijn haar heb ik eigenlijk niet zo veel gedaan. ik heb het lekker los laten hangen en meer niet ;) ik begin mijn lange haar wel zat te worden, maar afknippen durf ik niet zo goed. Alle doden punten zijn er weer af, dus over 6 weken sta ik weer voor het besluit of ik het af ga knippen. 

Wat draag jij met dit mooie weer?

Keep Smiling 
-xxx-

Geen opmerkingen :

Een reactie posten