dinsdag 3 september 2013

DIY. Smile because you're worth it!

Hee Lieve lezers.
Gister was mijn laatste vakantie dag, ik heb een pyjama dag gehouden :) 
Na dat ik had uitgeslapen. Ik werd helaas om 8.15 al wakker. Maar zo had ik wel een lekkere lange dag :) 

Ik heb heel de ochtend en middag aan DIY gewerkt. Waarom het zo lang duurden omdat ik gewoon te lui was om vaart te maken ;)
 Het eind resultaat!
Ik zal jullie vertellen hoe ik dit gedaan heb.

Wat heb je nodig?
- canvas doek.
-een oud engel/Nederlands boek.
- verf
- spuit lijm
-kwasten
-tekst geprint om papier.

Stap 1. Als eerst heb ik de blz uit het boek gescheurd, leg ze neer zo al jij het mooi vindt.
Stap 2. onthoud goed hoe de blz lagen, haal ze van je doek af en spuit je doek in met spuit lijm. 
Stap 3. Plak de blz op en knip of snij ze aan de zijkanten af. 

Knip je letters uit. 
Stap 4. spuit je doek in met lijm laat het drogen, maar niet te lang het moet nog net een klein beetje plakken.
Stap 5. Plak je letters er op zo als jij ze wilt hebben. Zorg dat je ze er zo nog vanaf kan halen. (niet hard aan drukken)
Stap 6. Verf je hele doek grijs, of welke kleur je dan ook wil. 
Laat de verf drogen maar niet te droog, dan krijg je namelijk de letters er niet meer af. 
Ik heb de letters er afgekregen door middel van een scherp mesje onder een hoekje te steken en het dan op te tillen. 
Het is niet op alle punten goed gegaan... :( Helaaas :( 
Maar als je het van een afstandje bekijkt zie je het niet heel goed gelukkig. 

Wat vinden jullie er van?
Ik heb geen idee hoe het komt dat bij die R fout is gegaan, wat denken jullie ?

Keep Smiling!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten