donderdag 23 juli 2015

Project: Moestuin

De titel verraad het al een beetje, maar ik ben weer begonnen aan een nieuw project. Namelijk een moestuintje! Dit hebben we al een keer eerder in onze tuin geprobeerd, maar helaas eindigde het stukje moestuin in een hoopje onkruid. Om dit niet nog een keer te laten gebeuren wil ik het dit keer anders aanpakken, beter aanpakken dan de vorige keer. Van deze pallet maakte ik samen met Erik een super lek rek waar mijn moestuintje in komt!
Zagen zagen wiede wiede wagen. Natuurlijk moest er veel gezaagd e getimmerd worden. Nu lijkt het alsof ik al het zaag werk heb gedaan, maar dat is zeker niet waar! Erik kon toch echt beter met die zaag overweg dan dat ik dat kon. Helaas hebben we niet genoeg foto's tussendoor gemaakt om er een echt Do It Yourself van te maken. Maar ik laat jullie wel graag het eind resultaat zien! 
We hebben er achteraf nog worteldoek in bevestigd zo dat het houd niet kletsnat wordt als je de plantjes water geeft en het schijnt ook beter voor de plantjes te zijn. 
Er zit nu nog geen aarde in omdat we binnenkort op vakantie gaan, het is dan zonde als de plantjes net beetje beginnen te groeien en ze gaan weer dood omdat ze geen water krijgen. Zodra we terug zijn van vakantie gaan we er aarde in doen en gaan we lekkere kruiden er in planten.
 
Zodra de aarde er in zit, geef ik jullie weer een update.
 
Liefs,
Elleke 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten