woensdag 22 juli 2015

Baking wishlist

 



De maand juli had ik belooft dat ik om de dag zou bloggen, dit ging echt goed tot vorige week. Sorry daarvoor lieve volgers! vorige week was een ontzettende drukke week! We waren druk met het voorbereidingen van ons verlovingsfeest was we vrijdagavond hadden, en veder was ik erg druk met solliciteren omdat ik zaterdag te horen had gekregen dat mijn contract niet wordt verlengt.. Vandaar dat het hier erg stil was, nogmaals sorry!

Sorry voor de gene die nog niet hebben ontbeten of hebben geluncht, maar van dit artikeltje krijg je toch een partij lekkere trek en waarschijnlijk hou je die de rest van de dag, als het niet de rest van de week is ;) Voor vandaag heb ik namelijk een artikeltje met allerlei lekkere dingen die ik ooit nog een keer wil maken! Alle foto's in dit artikel komen van mijn pinterest.
 




Alles ziet er zo lekker uit! Als ik naar dir soort plaatjes kijk krijg ik dan ook altijd gelijk zin om lekkere dingen te gaan bakken, maar 9 van de 10 keer doe ik het dan toch niet omdat we dan niet de juiste spullen in huis hebben of omdat ik weet dat ik het toch niet zo mooi als op het plaatje krijg..

Geen opmerkingen :

Een reactie posten