dinsdag 4 november 2014

Review & leuke kortingscode


Vandaag heb ik voor jullie een review! Dit keer niet over make-up of haarproducten, maar over een pracht horloge! In dit artikel vertel ik jullie waarom ik hem zo mooi vind en of die nou ook handig is. Want wat heb je nou aan een horloge die niet goed werkt of niet lekker zit? Bij dit artikel mag ik jullie ook nog een kortingscode mee geven! Hoe leuk is dat! Lees snel verder om meer te weten te komen over bij welke webshop ik dit horloge heb gekocht.

Het mooiste aan heel het horloge vind ik de afbeelding in het horloge! Ik ben dol op landkaarten, vooral op de landkaarten met een oude uitstraling! Dat heeft dit horloge zeker weten! Ik heb het horloge gekocht op  allthemusthaves.com. Marieke en haar nicht Judith is een tijdje terug deze webshop begonnen, echt een ontzettend leuke webshop! De prijzen zijn echt absoluut niet hoog, dat is natuurlijk een groot voordeel.
Eigenlijk heb ik helemaal geen gouden sieraden, maar toch kon ik deze niet voorbij late gaan! Ik ben heel benieuwd heel lang het gouden laagje er op blijft zitten. Het blijft een horloge van 6 euro, hij is dus denk ik niet geschikt voor dagelijks gebruik. Het kan natuurlijk wel maar, ik denk dat het gouden laagje er vrij snel af is.
Hij heeft een prachtig wit bandje en ook een mooie pas vorm. Je voelt hem als je hem om hebt bijna niet meer zitten, dat vind ik een groot plus punt. Er is niks vervelender dan een horloge dat niet lekker zit. 
oké, de laatste foto, anders blijf ik maar zeggen hoe mooi ik hem vind en hoe blij ik er mee ben. Op deze foto zie je echt mooi de afbeelding in het horloge. Over alle foto's zitten geen filters, het zijn de de originele kleuren.   
Nu komt het aller leukste! De kortingscode voor jullie! Neem kijkje op allthemusthaves.com, kies wat leuks uit en bestel! Als je de kortingscode: "Elleke" gebruikt krijg je 20 % korting op je totale bedrag. ik ben dol op de site, je kunt ze natuurlijk ook volgen op Facebook en instagram.  Iet bestellen op allthemusthaves.com kan op hun facebook pagina via een persoonlijk berichtje of via bestellen@allthemusthaves.com.  Hopelijk vinden jullie hun webshop net zo leuk als ik!

Keep Smiling!
♡♡♡

Geen opmerkingen :

Een reactie posten