dinsdag 20 mei 2014

Mijn Wreck this journal #3


Vandaag heb ik voor jullie weer een artikeltje over mijn wreck this journal. Ben je nieuwsgierig welke opdrachten ik de vorige keren heb laten zien? Kijk dan hier en hier.  Vandaag laat ik jullie één van de eerste opdrachten zien die ik gemaakt heb, en een opdrachten die nog in volle gang is. Nieuwsgierig welke opdrachten dit zijn? Lees dan veder. 

Deze opdracht in mijn wreck this journal heb ik nog niet helemaal af, omdat ik niet zo vaak post krijg. En tja je hebt toch echt postzegels nodig om deze opdracht af te kunnen maken. 
Ik wilde jullie deze pagina toch wel graag laten zien om later weer eens met jullie terug te kijken als deze pagina wat voller is. Tot nu heb ik vooral kerst postzegels op deze pagina geplakt, omdat ik deze het meeste had. Er zitten ook nog wel een aantal andere postzegels bij, bijvoorbeeld 1 uit Amerika, 1 uit Finland en voor de rest zijn het gewone Nederlandse postzegels. Als deze pagina wat voller is ga ik nog een up-date voor jullie doen. Maar dat duurt nog wel een tijdje. 

Deze opdracht is één van de eerste opdrachten die ik gemaakt heb in mijn wreck this journal. Als eerst ben ik met potlood een schets gaan maken, ik heb het heel simpel gehouden. Als eerst heb ik de bomen getekend en het gras, daarna de schommel en de ladder. Nadat ik tevreden was met mijn schets ben ik met stabilo allemaal hele kleine rondjes gaan zetten. Als laats heb ik om de bomen en het gras een zwart lijntje gezet, anders liepen de kleuren in elkaar over. 

Keep Smiling
-xxx-





Geen opmerkingen :

Een reactie posten