dinsdag 6 mei 2014

Mijn Wreck this journal #1

Deze week wil ik een reeks blogs beginnen over Wreck this journal.
Ken jij wreck this journal al? Nee? Dan zal ik vertellen wat het inhoudt. Heel simpel gezegd is het eigenlijk een boek dat je door middel van allerlei opdrachten kapot moet maken. Ik ben er echt dol op! Je maakt het boek zo mooi mogelijk kapot eigenlijk. Elke Wreck this journal is dan ook heel persoonlijk, en uniek. Ik wil jullie een aantal dinsdagen een kijkje in mijn Wreck this journal geven. Nieuwsgierig hoe de voorkant van mijn Wreck this journal er uit ziet? Lees dan veder. 

De voorkant van mijn wreck this journal heb ik versiert met een pagina uit De Flow. Ik vond deze pagina vrolijk maar tegelijkertijd ook rustig, een soort droom plaatje. Ik vond alleen de wolken op de voorkant een beetje saai, dus ik heb er nog wat vrolijke bloemetjes tape op de zijkanten geplakt. 
Eén van de opdrachten in het boek is dat je een aantal pagina's in het boek moet versieren. Eerst wilden ik heel de pagina vol tekenen met allemaal bloemen, maar tekenen in niet mijn sterkste kant. Dus ik koos er voor om deze pagina te beplakken met tape. De tape die ik heb gebruikt komen allebei van de Hema. Persoonlijk vind ik het er erg vrolijk uit zien. Helaas trekt de pagina een beetje krom doordat de tape er op sommige stukjes iets te strak op zit. Maar hé, het boek mag kapot ;)

Wat vind jij van zo'n soort boek? 

Keep Smiling
-xxx-

Geen opmerkingen :

Een reactie posten