maandag 16 september 2013

DIY Make your own mug.

Hee lieve volgers!
 Zaterdag was ik weer vrij, en heb ik een leuke DIY voor jullie gemaakt. Zaterdag avond was een vriendin jarig en ik vond dit een super leuk cadeautje om te geven! Het koste me meer tijd dag ik eerst dacht, en helaas was ik ook nog eens ziek (nu nog steeds). 
Ik heb niet alles op de foto gezet om dat ik een paar keer vergeten was om een foto te maken..
What do you need?
Ik heb niet alles op de foto gezet, omdat ik het vergeten was er bij te zetten. Maar je hebt ook nog een pot nodig, mini marshmallows, een potlood en een lamineermachine.

Stap 1. Ontvet je mok met spiritus, zorg dat je er daarna niet meer aan komt met je handen! 
Pak het blaadje met de tekst er op en kleur de achterkant helemaal in met potlood.
Stap 2. Plak het blaadje op je mok, zorg nog steeds dat je niet met je handen aan de mok komt.

 Stap 3. Ga nu met je potlood over de tekst heen, goed hard drukken en er meerderen keren over heen gaan. Doordat je de achterkant met potlood hebt ingekleurd drukt dat nu door op je mok.
Stap 4. Ga met de speciale stift over het potlood heen, ik heb hier bij een handschoen aangetrokken zodat ik zeker weten niet met mijn hand aan de mok kom.
Stap 5. Laat de mok drie dagen drogen of zet hem in de oven voor 30 minuten. 
 Stap 6. Maak de pot die je hebt uitgekozen goed schoon en vul hem voor 2/3 met chocolade poeder. 
Stap 7. vul 1/3 van de pot met mini marshmallows.
Stap 8. Print een foto uit, print uit hoe je de chocomelk moet maken. Plak deze twee briefjes op elkaar en haal het door de lamineermachine. Maak er een gaatje in, en doe er een touwtje door heen. Hang het touwtje aan de pot en klaar is kees!

Sorry dat ik het nu pas post, maar ben ziek geworden en nu nog steeds ziek :( 
Ik hoop dat ik morgen gewoon weer naar school kan, en hopelijk kan ik ook weer lekker meer gaan bloggen. 

Keep Smiling!

-xxx-




Geen opmerkingen :

Een reactie posten