zaterdag 7 september 2013

DIY: Maak je eigen stempel

Hee lieve volgers :)

Vandaag had ik lekker vrij van werk :) 
's middags ben ik even lang mijn ouden werk gegaan, en daar eigenlijk blijven plakken tot dat ze dicht gingen. (18.oo) Het was echt super gezellig onwijs veel gelachen enzo. 

Vanavond heb ik een kleine DIY gedaan.  Kom niet meer echt toe aan grote projecten. Sorry.
Wat heb je nodig?
- gum, ik  heb gewoon goedkope gummen gehaald bij de euro shopper.
- een pen
-een scherp mesje.
- een zwarte stift (niet perse nodig)
Stap 1. Teken een snor op je gum.
Stap 2. Kleur de snor in, dit hoeft niet perse. Eigenlijk heeft het niet echt nut ;)
Stap 3. ga met het mesje langs de rand van je snor. Zorg dat je hem soort van kan open buigen zo als op de foto.
Stap 4. Snij nu alles rond om de snor weg. Kijk uit dat je je jezelf niet snijd, zo als ik twee keer heb gedaan.. Niet zo fijn ;) 

 En je hebt je eigen gemaakte stempel, je kan met welk willekeurig figuur doen.
Ik snap trouwens echt niet hoe sommige mensen zo netjes het erom heen uit kunnen snijden, bij mij werd het echt een rot zooi zo als je ziet;)

Hoe zouden jullie het aanpakken met het er om heen uit snijden.

Keep Smiling



Geen opmerkingen :

Een reactie posten