vrijdag 26 februari 2016

Tag: Tea time

Wie kent ze niet, de vragen achter op de pickwick thee labeltjes. De theeleuten onder ons zien genoeg vragen voorbij komen, en ik val ook onder de categorie theeleuten. Het leek mij leuk om eens wat met die vragen te doen, daarom heb ik de afgelopen tijd de vragen bewaard en leek het me leuk om er een tag van te maken. Vandaar ook de titel, Tag: Tea time. Voor deze tag, ga ik toen willekeurige vragen beantwoorden van de labeltjes. Let's get started! 

♡ Waar heb je het laatst een foto van gemaakt?

De laatste foto die ik met mijn mobiel heb gemaakt is van Joop, we waren naar het strand geweest en op de terug weg lag ze heel schattig te slapen. De laatste foto die ik met mijn camera heb gemaakt is de foto die je hier boven ziet. 

♡ Wie heb je het laatst gebeld?

Met Erik.

♡ Welke landen heb je allemaal bezocht?

Even denken, Amerika, België, Bosnië, Duitsland, Engeland, Finland, Luxemburg, Roemenië en Tsjechië. Volgens mij zijn dit alle landen waar ik ben geweest, ik heb de landen waar we ooit door heen gereden zijn, niet mee geteld. 

Heb je een stopwoord?

uuuh, ja dat is "uuuh"

♡ Waar ben je het meeste bang voor?

Hoogtes, dat blijf ik iets engs vinden 

♡ Noem één raar ding aan jezelf?

soms vraag ik dingen en dan luister in niet naar het antwoord, dit doe ik dan zo ongeveer twee keer (met dezelfde vraag en zelfde persoon) en dan luister ik ook pas naar het antwoord. Dit gebeurt vaak als ik druk bezig ben.

♡ Wat heb je het laatst gekocht?

Een studiolampenset inclusief statieven en paraplu's, omdat ik het bloggen nu serieuzer aan wil gaan pakken wil ik ook betere foto's kunnen maken, dus vandaar deze aankoop.

♡ Wat is het laatste dat je doet voor je gaat slapen?

Het aller aller laatste wat ik doe is m'n wekker zetten, daarvoor zeg ik nog slaap lekker tegen Erik.

♡ Hoe veel paar schoenen heb je?

Te veel! in totaal, winter en zomer schoenen, heb ik 25 paar schoenen. Oeps, misschien moet ik er toch maar eens een paar weg doen!

♡ Hou je meer van honden of van katten?

Ik hou meer van honden, ik ben ook opgegroeid met honden en allergisch voor katten. De keuze is voor mij dus snel gemaakt.

Voor alle bloggers of youtubers, voel je vrij om deze tag over te nemen! Als je hem overneemt, zou ik het lief vinden als je mijn blog er bij vermeld.

Liefs,
Elleke 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten