woensdag 29 april 2015

Geluksmomentjes

Train your mind to see the good in everything. #INSPIRATION #QUOTE #SPADELIC
Eindelijk heb ik weer tijd en inspiratie om te gaan bloggen, om te zorgen dat alle ideeën ook echt uitgevoerd gaan worden, wil ik vandaag gelijk beginnen met mijn eerste idee. Elke week wil ik met jullie mijn kleine geluksmomentjes delen, ik heb altijd bewondering voor mensen die echt kunnen genieten van de kleine dingen. Iets wat ik vaak vergeet is genieten, vaak ben ik te gehaast, denk ik te veel aan dingen die ik nog moet doen of zie ik achteraf pas hoe leuk of mooi iets was. Door elke week een lijstje te maken met de dingen waar ik dankbaar voor kan zijn, wat voor mij voelde als geluksmomentje of iets wat een glimlach op mijn gezicht toverde hoop ik dat ik deze dingen meer ga zien en de tijd er ook voor neem om er echt even van te genieten. Ben jij benieuwd wat mij deze week geluksmomentjes bezorgde, lees dan veder.

Spontaan een avond naar Erik.
Erik en ik hebben van het begin af aan al vasten dagen dat we elkaar zien. Toen we wat kregen deed Erik drie keer in de week aan korfbal en waren we allebei net een nieuwe opleiding begonnen, we hadden het allebei dus best heel druk. Daarom hebben we toen gezegd we zien elkaar twee avonden doordeweeks en één dag in het weekend, dit is eigenlijk altijd zo gebleven. Maar doordat Erik nu al sinds december met een blesuren thuis zit en hij niet meer mag sproten en ik bijna klaar ben met mijn opleiding, kunnen we elkaar steeds meer gaan zien. Het leukste vind ik dan als het gewoon spontaan is, want eigenlijk deden we dit nooit omdat we allebei een best drukke agenda hadden. Voor mij zijn de spontante afspraakjes dus zeker een geluksmomentje!


Nieuwe telefoon.
De reden waarom ik een nieuwe telefoon heb is minder leuk, mijn oude vertrouwde iPhone 4 liet ik afgelopen week vallen. Hij deed het nog, voor een paar seconde maar daarna zag ik alleen nog maar een blauwbeeldscherm. Na een korte zoektocht op marktplaats, deed ik een poging op Facebook. Gelukkig had iemand nog een IPhone 5 liggen, die ik voor mocht overkopen. Een witte IPhone 5 met 32 GB, ik ben er nog steeds helemaal happy mee! Hij is anderhalf jaar oud, maar ziet er echt nog heel goed uit en doet het ook nog super goed! Elk keer als ik naar mijn iPhone kijk denk, wat heb ik een geluk dat ik gewoon een nieuwe telefoon kan kopen als mijn telefoon kapot gaat.

Gelakte nagels.
Nagels die er netjes uitzien vind ik altijd fijn, maar als er dan ook nog een mooi licht blauw kleurtje op zit, word ik helemaal blij. Elke keer als ik dan naar mijn nagels kijk, wat ik vaak doe als er nagellak op zit, word ik blij van de kleur! Heerlijk als ze er gewoon goed verzorgt uit zien!
 
Tijd om te bloggen.
Hier boven gaf ik al dat ik weer meer tijd krijg en ook weer steeds meer inspiratie krijg om te bloggen. Ik vind het heerlijk om met mijn laptop op mijn bed te zitten en lekker te typen, ik geniet er vooral van als ik precies weet wat ik wil gaan vertellen! Wat betreft bloggen, er staat een heel leuk plan te wachten. Hou mijn blog de komende tijd in de gaten voor als je er meer over wil weten.

Dit waren mijn geluksmomentjes van de afgelopen week, volgende week wil ik weer zo'n soort artikeltje plaatsen.  Zouden jullie dat leuk vinden?

Liefs,
Elleke

3 opmerkingen :

  1. De spontane dates zijn altijd het leukste. Net zoals de spontane avondjes uit. Alles mag en niets hoeft. Leuk om je lijstje zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Claudia, Ik ben het helemaal met je eens! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je elke week geluksmomentjes bij wilt gaan houden -zulke blogs maken mij altijd blij! En die foto met Erik is leeuuk!

    BeantwoordenVerwijderen