maandag 4 november 2013

Do It Yourself: een project tot en met kerst.

 Hee lieve volgers!
vandaag weer een leuke DIY, alvast voor de kerst. Bedacht door een vriendin!
een beetje vroeg (heel vroeg) ik weet het!
Maar dit is een project waar je eigenlijk tot en met kerst mee bezig bent.
Het voor al leuk om te doen met vriendinnen onder elkaar, maar het is ook heel leuk om voor je vriend te doen.  
 Wat heb je nodig?
- een pot
-stempels
-papiertjes
-een pen en potlood
-een liniaal
-een schaar
- tape/ gekleurd tape
Volgens mij heb ik dit keer wel echt alles er opgezet ;)  

Stap 1: 
Knip een blaadje van een kladblokje, ik heb het blaadje in vieren gedaan.
Maar je kunt het ook gewoon een groot blaadje laten.
 
omdat ik niet echt één onderwerp heb om op elk briefje te schrijven, ga ik er van alles is doen. Daarom heb ik op het  briefje van alles wat gezet. 
Dit briefje heb ik op de pot geplakt mat tape, maar dit kunnen jullie ook wel zien ;)

Sorry voor de vlek boven in, (er zat een vlek op mijn lens)  
Op de kleine briefjes kan je van alles schrijven, wat je nog een keer samen wilt doen, leuke momenten, dingen die je haar gunt, opmerkingen die ze ooit heeft gemaakt, en ga zo maar door.  
Je kan de briefjes versieren met tape op wat dan ook. 
Doe het briefje in de pot, en elke keer als er wat leuks in je op komt schrijf het op en stop het in de pot tot en met kerst, dan heb je met kerst een heel leuk cadeau om te geven.  
Het lijkt me heel leuk als de pot uiteindelijk helemaal vol zit, zo ver ben ik nog lang niet! 
Sorry dat dit een beetje saai was, maar het is heel leuk idee maar iedereen kan dit maken. maar dan moet je maar wel net op het idee komen. (gelukkig kwam een vriendin hier mee) Dus eigenlijk was het meer een blog om jullie te inspireren. Hopelijk vonden jullie het leuk!

Deze maand doe ik mee aan een challenge op instagram, dus neem allemaal even een kijkje opnmijn instagram ;)

Keep Smiling

-xxx-



Geen opmerkingen :

Een reactie posten