maandag 7 oktober 2013

DIY prikborden

Hee lieve lezers,
Het is weer maandag dus tijd voor een DIY. 
Mijn bed staat tegen de zijkant van mijn klerenkast aan,  het is dus een lelijk saai stuk wit.
 Het is echt super simpel!
 Wat heb je nodig?
Als aller eerste heb je onderzetters van kurk nodig, ik heb ze bij de action gekocht voor volgens mij 1 euro. Dubbelzijdig tape of spiegel tape in ieder geval iets wat aan twee kanten plakt, en punaises.
 Het is echt heel simpel! Als eerst knip je een stukje tape af en plak je die op de onderzetter. daarna pulk je het papiertje van de tape er af en plak heb op je kast of waar dan ook.  Zorg dat je van te voren weet waar je ze ongeveer wil hebben want als je ze eenmaal opgeplakt hebt kunnen ze er niet meer van af.
Verzamel wat leuke dingen, briefjes, foto's kaarten en ga zo maar door.
Prik met je punaise het op de onderzetter en klaar is kees..
 Ik heb voor deze DIY een andere foto camera gebruikt. Zelf vind ik het een stuk beteren foto's! Ik ben echt dol op deze camera!
 
Keep Smiling!
-xxx-


Geen opmerkingen :

Een reactie posten