zondag 1 september 2013

Maak je IPhone kabel herkenbaar.

Hee lieve lezers, 
Vandaag een hele kleine DIY. 
Ik wilden hem vrijdag avond al posten maar na het werk kreeg ik migraine dus toen heeft mijn lieve vriend me naar huis gebracht. Zaterdag heb ik heel de ochtend in bed gelegen en 's middags heb ik nog gewerkt (dat was totaal niet lekker voor mijn hoofd!) en na het werk gelijk mijn bed weer in gegaan. Dus vandaar dat ik niks heb gepost.

Bij ons in huis zijn er meerderen mensen met een Iphone, allemaal precies de zelfde kabeltjes en dan raak je die van jou nog wel eens kwijt. Om mijn eigen kabeltje te kenmerken heb ik hem beplakt met tape van de Hema. 
Ik heb dit al een keer gedaan met goedkoper tape (van de action) maar dat bleef niet goed zitten en werd heel snel lelijk.
 Zelf heb ik ook mijn oplader gedaan om dat ik het er wel heel leuk bij vond staan. Naast de pinnen heb ik een klein knipje in het tape gemaakt en het naar binnen gevouwen. Bij de rondingen heb ik het tape korter geknipt en om gevouwen naar binnen.
Zie hier het eind resultaat!   Dit is al mijn derde kabeltje voor mijn iPhone in nog geen jaar. (oeps) Nu zag ik op Printerest dat als je een veertje van een pen om het einde van je kabeltje doet dat die dan niet kan buigen en dan gaat die dus ook veel minder snel kapot. 

Ik ben benieuwt of het werkt en hoe lang het er om heen blijft :) 
Wat zouden jullie doen om je kabeltje herkenbaar te maken?

Keep Smiling!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten