dinsdag 27 augustus 2013

Middag foto's maken met Claire

Hee lieve lezers. 

Vandaag een gezellige dag gehad.
Eerst geluncht met Claire en daarna even dorp in geweest. 
Na dat ik hele leuke schoenen had gekocht zijn we naar een meer gegaan. 
Hier hebben we foto's gemaakt. (ik begin er stiekem steeds beter in te worden) 
Het was heerlijk mooi weer om foto's te maken. 
Deze is gemaakt door Claire. Zelf vind ik hem erg leuk! (nee,ook hier bekladen ze stijgers, maar dat heb ik weg gewerkt)
                                                                    Hand voor de flitser best leuk effect ;)
  
 Hier stonden we op het punt om weg te gaan, maar toch is deze vind ik het beste gelukt.

Veder heb ik vandaag ook lekker veel dingen voor DIY projecten gekocht, dus kan weer lekker aan de slag :) 

Keep Smiling

Geen opmerkingen :

Een reactie posten