vrijdag 9 november 2012

The outfit of the day.

Sorry  al zo lang niet meer geblogd. Ik moet er echt meer tijd voor vrij gaan maken! 
Vorige week heb ik mijn IPhone gekregen.Yeaaaahh eindelijk!! Ben er echt zo blij mee!
Zaterdag ben ik met mijn zussen en moeder naar de winkels geweest ik heb er echt hele leuke foto's gemaakt :)

Deze week had ik kantel week dus een weekje vrij.
 Nouja als je alles op tijd had ingeleverd en dat was bij mij niet helemaal het geval.. Dus moest dinsdag terug naar school. Gelukkig hoefde ik maar 2 dingen in te leveren en was ik zo weer klaar! Ik was daarna nog even naar dorp gegaan enzo. Heerlijk een smhootie gehaald yamyam!! 

Ik ben echt gek van Instagram !! Het is zo handig! Vandaag heb ik foto's gemaakt van my outfit of the day. De foto hier onder zie je een knot die had ik eerst in maar vond het toch nog niet leuk. dus heb ik uit eindelijk toch maar mijn haar in een clip gedaan


Mijn nagels zijn niet zo netjes... Maar ja maakt niet echt heel erg uit ;)

Ik ga straks samen met Erik naar het dorp opzoek naar een jurkje.. Vanavond gaan we samen film kijken :)


Love

Geen opmerkingen :

Een reactie posten