maandag 6 augustus 2012

the measure of love is when you love withot measure :)

ow ow ik schaam me diep.. Heb al 5 dagen niet meer geblogd :$  Vrijdag avond zijn we terug gekomen van vakantie en een deel opgeruimd enzo.. en zaterdag heb ik mijn eigen tas uit gepakt en alles beetje op geruimd en veder veel uit gerust.. Gister ben ik heel de dag bij Mark en Susanne geweest. Vandaag heb ik van 12.00 tot 18.00 gewerkt.. ppf best wel weer vermoeid om gelijk zo lang te werken.. nouja lang lang zo lang was het natuurlijk niet.. maar wel weer om na een maand weer te werken ;) ik ga morgen hel de dag er aan zitten om de foto's van texel en Roemenië te bewerken en er op te zetten.. Maar het is best veel werk om dat mijn laptop telkens vast loopt :( Maar beloofd = beloofd ;) Ik ga ze vanavond allemaal denk uit zoeken en morgen dan bewerken en doen.. Ik ga namelijk ook nog  een foto boek van maken ;)  Ik heb hier onder  2 foto's staan. op het strand is van de 1e dag.
broek: Vera Mode.   Blazer: New Yorker. Schoenen: Primarkt











 





Dit boort heb ik voor boven mijn bed gekocht, in een klein winkeltje op texel de laatste dag. ik vind hem zo leuk :) Ik moet hem alleen nog boven mn bed op hangen en dan is het helemaal top ;)
Morgen komen de foto's!!

Love

Geen opmerkingen :

Een reactie posten